welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jul 26, 2010

my heart

Yeahh aku kembali lg..kali ni nak cite tentang seseorang..Wah cam misteri je bunyinye.Seseorg yg bernama Muhamad Ridzuan..Kali pertama aku jumpe die  masa besday aku..10 jun..tarikh keramat yg akan aku igt sampai bile2..hari jadi yg paling bemakna dlm hidup aku..masa pestime nmpk die tu dlm hati aku dah kate "wahh blh tahan encem mamat ni" tp aku x pnh nak letak harapan tggi..aku anggap die kwn aku jew..just fren kayh.sbb aku pon cam sedar la diri kan..hikhikkkk...xkan la die suke aku...bile blk2 aku cam tekejut lak mamat ni de respon plak kat aku..tanye ape perasaan aku kat die plak..adusss.. parah ni..aku wat COOL je..ye la jual mahal katekan..makin lame aku sng dgn sikap die, lawak die, peribadi die,cara die layan aku.. makin lame aku rase mcm aku da jatuh hati plak..warghhhhhh..tyme ni aku terasa siksa la gak kan,,tp xde la aku mandi x basah,tdo x lena, makan x kenyang..aku rase tdo aku lena je,mandi pon basah je..makan lg la kenyang je..hahahahah.. aku taw die suke aku tp dlm masa yg sama aku x nak die taw yg aku suke die..bak kate org aku cam memendam prasaan gak la..mcm2 nasihat aku trima dr kawan2 aku..ade yg ckp..
"jgn ckp ko suke kat die zureen","jual mahal ckit zureen" "zureen ko tu kan mmg mule2 je suke kat org tu..nnt lame2 mesti ko busan punye la cam @$%%^^%^ dulu".mule2 aku mmg pertimbangkan gak ape yg kwn2 aku ckp tu..tp nak wat cane kalo hati da suke..bebuih2 mulut org nasihat pon x jalan..aku tetap ikut kata hati aku..akhirnye ni la yg berlaku..luv u so much lalink..

                    Ni la dia org yg dimaksudkan..org yg memecahbelahkan hati aku..
                                         Ayeen n b kat gabai

                                  

                                                   Biarkan aku
                                                            Menjalin asmara
                                                     Dengannya yang ku cinta
                                                          Jangan ku dihalang
                                           Walau pedang bukan penghalang
                                                               Gelora rindu
                                                   Buat ku merasa tersiksa
                                                              Jauh darinya
                                                      Andai ku punya sayap
                                                Kau di bulan akan ku jelang
                                                         Kasihku dengarlah
                                                               Suara hatiku
                                                               Kata hati ini
                                                  Hanya dirimu seorang
                                                           Yang ku sayang
                                                    Kekasih tulis namaku
                                                   Di dalam diari hatimu
                                                 Kekasih setiap senyummu
                                                  Pengubat rindu di hatiku
                                           Puisikan segala janji-janji kita
                                                     Bakar semua kepalsuan

                                       me n him at ts

                                           yeah im yours






my mr. ridzuan



 
                                               so sweet
                                                          


       
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails