welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 27, 2010

Contest Duit Raya Fitrihadi.com


        Hye Fitrihadi ape kabo? Ayeen disini,YUHUUUUUU. Saya nak masuk contest kamu. Oleh itu dedikasi ni khas untuk kamu orang lain tak leh baca ye.Ahakz! Disini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR BATIN.. Maaf ye sebab baru join,last-last minit baru terjumpa contest kamu yang HOWT da bom tu.ecececeh. Makanya diharap diterima huluran salamku ini sebagai tanda Salam Aidilfitri dan Salam Maaf baru join! diharap huluran ikhlas dari hati ni diterima,sobsobsob.

Uik mane leh pegang! bukan muhrim..ahakz!

        Semoga Hari Raya kamu nanti penuh dengan keceriaan dan warna warni.Bermaaf-maafan sesama keluarga, sanak saudara dan sahabat handai dipagi raya,segala yang tersalah dan silap dilupakan..Warghhhh!!! seronok kan,dapat makan ketupat,rendang, lemang,sate,kuah lodeh,kuah kacang,lontong dan macam-macam lagi.Kalau nak senaraikan sume penuh ar entri nih!!!huhu.Dalam pada bergembira tu yang miskin dan tak bernasib baik jangan dilupa..okeyh?

Ayeen nyanyi...lalalallaala


Ramadhan berlalu sepantas larian Penagih dikejar Polis, Syawal tiba girang di hati bak menang kes 39B Akta Dadah berbahaya, hati bak seputih Syabu, kasih dihati sewangi ganja. Kami susun jari mohon maaf zahir batin biarpun dosa sekecil ecstacy.. Selamat hari Raya..”

Akhir kata terima lah lagu raya di bawah,tadi call Datin Siti Nurhaliza dia ckp nak nyanyikan lagu ni khas untuk Fitrihadi..mari kita nyanyi bersama-sama kayh..muehehe. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN!!!! 




P/S- Nak duit raya Fitrihadi!!! hehe., tapi kalau tak menang pun takpa! mencuba jew.mane taw ade rezeki raya..Ahakz!

Sharing is Loving :}

2 comments:

ftrhd said...

nak ketupat skit..eh posa la..takleh hehe

thanks sebab join...

selamat hari raya :)

Unknown said...

nak ketupat ye?? siler2 amek kat dalam pic tu..hehe
selamat hari raya juga..:)

Related Posts with Thumbnails