welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Sep 24, 2010

My Medical Check up..

        Salam semua!!


    Ya! sempena nak masuk keje sebagai STAFF NURSE kat PPUM ni, macam-macam juga la borang yang perlu diisi,surat tawaran, surat angkat sumpah la, butir-butir peribadi, penyata akaun bank dan medical checkup.Tu tak termasuk lagi benda-benda yang perlu di fotokopi.Yang aku taw aku baru je siapkan untuk medical checkup n surat sumpah,borang-borang lain ada je lagi yang aku skip tak isi,bukan sebab apa cuma konfius sikit..hahha..so aku biarkan dulu..Aku belum fotokopi lagi segala IC,surat beranak dan segala mak nenek dia tu,ntah tak semangat plak aku nak keje sebab dah terbiasa menggoyangkan kaki di rumah..hahaha


                                               PPUM here i come!


   Yang sebenarnya aku nak cita pasal medical check up aku je..hehhe..Ye tahniah aku disahkan sihat dan boleh menjalankan tugas dengan penuh dedikasi..hehe.. Tapi rasa menyesal pun ada sebab aku buat kat klinik private..mahalnye laaaaaaaaaaaaaa..
RM125 semua sekali,kalau aku wat kat PPUM kan free je..tapi aku dengar member-member lain yang buat kat staff health PPUM kene pergi dua tiga kali untuk settlekan semua sekali,agak payah la nak ulang-alik bebanyak kali tu..baek aku wat kat klinik yang semuanya siap dalam sehari dan hanya mengambil masa tak sampai sejam..hahhaha.. tapi menyesal la duit ku terbang begitu sahaja..fuhhhhhh!!!




    Apa-apa pun aku berpuas hati dengan semua layanan dan perkhidmatan yang diberikan kat aku..Nak promote la Pusat Gastro medical kat Jalan Tun Razak sebab bagi perkhidmatan yang best bangat! Doktor dia pun friendly..doc yang check aku tu dari UM rupanya dan dulu memang bertugas kat PPUM, dia siap kenal lagi CIK CHOY..heheheh..Femes gak ye KOLEJ KEJURURAWATAN PPUM ni...Bangga je aku!! 







  
Sharing is Loving :}

1 comments:

tika said...

hohoho...
sy pun masih blm selesai medical check up lg....
wt kt PPUM..huhu

Related Posts with Thumbnails