welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Sep 22, 2010

Dah Tak Ade Idea Berblog..tulun!!

  

       Setelah sekian lame aku tak berblogging,kini aku kembali memecah-belahkan dunia blogging. Dah bersawang-sawang nampaknya blog aku nih,nak mengemas cikit-cikit la supaya ceria macam tuan dia ni.Sapu-sapu habuk yang melekat-lekat,mop-mop lantai blog..huhu..Aku pun tak tau kenapa mood nak berblogging dah macam semakin berkurangan,mungkin aku da semakin tak ada idea..Kering kontang gitu,Macam mana nih..Lagi-lagi aku akan mula bekerja bermula bulan 10 ni,lagi la akan susah untuk aku mengupdate kan blog ku yang comel lote nih..comel ke??? wuwuwuwu



    Yeahh aku akan memulakan kerjaya ku sebagai seorang NURSE,takot pun ada la nak jadi nurse ni rasa macam sangat berat je tanggungjawab yang perlu dipikul sebab melibatkan nyawa manusia.Salah perawatan boleh menyebabkan macam-macam masalah timbul nanti.Tapi dengan ini aku berikrar akan melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang diberikan dengan baik sekali, dua kali , tiga kali dan berkali-kali,hehe..Doakan aku..Aminnnnn...



   Tapi yang pastinya sekarang aku nak bagitau yang aku tak ada idea untuk berblog lagi,nak berblogging pun aku rasa malas..haha..Ada apa-apa tips ke yang boleh dikongsikan?? Sharing Is caring..!! 









 
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails