welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Sep 7, 2010

SELAMAT HARI RAYA SEMUA..

        
     Hari jumaat ni bersamaan 10 september 2010, umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri, setelah sebulan menahan lapar dan dahaga tibalah masa untuk meraikan kemenangan.Tak berapa hari je lagi ni.. Mesti masing-masing sudah menyiapkan diri untuk menyambutnya kan, baju raya,kasut raya,kuih raya,shopping raya,duit raya mesti semuanya sudah tersedia,.hehe..aku pon tak ketinggalan jugak nak merasa bahang raya tu. Seronoknya masa nak menunggu ketibaan raya,lebih-lebih lagi bebudak kecik,seronok main mercun bunga api dengan kawan-kawan,seronok dapat baju raya,kasut raya,semuanya serba baru lah..


    Camtu gak la waktu aku kecik-kecik.excited secara berlebihan, paling tak sabar setiap malam pas solat terawih mesti main mercun bunga api ramai-ramai dengan jiran, seronoknyer..Yang paling bestnya lagi sebab tiap kali hari raya mesti akan dapat duit raya,tu yang paling best,tapi nanti kene bagi mak simpankan.. hahahha,.Bila da besar ckit baru la boleh nak simpan duit tu sendiri dan boleh gune untuk beli apa-apa yang aku nak.Tapi aku tak kisah, da tua-tua bangka macam ni pun dapat je lagi duit raya..jangan jelez!!! hehe


       Dikesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua musuh rakan taulan,saudara mara,yang mengenali atau tidak dan akhir sekali untuk semua umat islam di seluruh dunia.Maaf  Zahir Batin.Semoga Syawal kali ni membawa seribu makna dalam diri korang semua,pada yang balik ke kampung, selamat pergi dan selamat kembali,hati-hati di jalan raya,pandu cermat jiwa selamat..Ececewah!!



P/S- Selamat Hari Raya untuk keluarga mertua di Kedah...wawawawa...pasannya..lalallala

Sharing is Loving :}

2 comments:

alien said...

selamat berhari raya~

ayeen muhammad said...

selamat gak untuk incik alien...mkn ketupat jgn lupa kan orang blakang ek,,haha

Related Posts with Thumbnails