welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Sep 29, 2010

Tukar imej BARU..

    Salam semua..


    Aku baru je membuat penukaran kepada imejku,penukaran dari segi ape ye tu.Adakah dari segi saiz badan,saiz pipi,peha dan lengan???..hahha..Adakah dari segi hidung dengan membuat pembedahan plastik? haha..Pandai-pandai je ek koang teka,tak baik taw buat pembedahan plastik..Syukur la dengan apa yang dikurniakan..so korang nak taw dari segi apa?? TARAAAAAAAAAAAA...cumil tak cumil tak????



      Sesaja je men potong-potong rambut,pic di atas menunjukkan hasil kerja aku dalam potong memotong rambut,memang dari dulu aku memotong rambut sendiri sebab perasan yang aku mempunyai bakat terpendam..wahahhah..Incik BF cakap macam Nora Danish..wakakka..gelak guling-guling aku dengar..Maceh la abiey!!


P/S: Nak jadi orang baru!!
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails