welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Feb 24, 2011

DINNER NITE FEVER

       SALAM... yahooo!!! yahoooo,tajuk entri kali ni ialah dinner.. Aku akan menghadirkan diri ke MIECC kat Seri Kembangan untuk Dinner Nite pada malam sabtu ni..wah macam grand je majlis ni..Yang pasti aku memang sangat tak sabar untuk malam tersebut.. MIECC ialah Mines International Exhibition &Convention centre) kat bawah ni la gambarnya  -------->




So now yg jadi problemnya aku tak ada baju untuk dis saturday nite..hahaha.. Belum mencari lagi baju yang sesuai untuk dinner tersebut.. Tak ada idea la nak pakai baju apa.. Cadangnya nak pakai dress la tapi tak tahu nak cari kat mana n nak design yg macam mana.. Tapi rasanya kalau pakai Ala-ala arab besh jugak kan..heuheuuuuuuu.. aku da membayangkan seluar ALADDIN ni..ala-ala arab gitu. Tekejut cik abang i nanti..ahakz.


                                   Dinner nite zaman student

   Yang kelakarnya dinner nite zaman-zaman student pon da glamor tahap cipan apalagi tyme skrg ni da bekerja, gaji plak da masyuk.. Hahahha.. Lagi la vogue da vass ye..hahahha.. Doakan pencarian aku petang ni berhasil... hahahaha.. sambil google butik-butik yg menyediakan dress ala-ala arab..lalalala. So gambar2 kat dinner akan di upload di sini..tungguuuuu dan lihat.......... yehaaaaa..

                        Arab da tentu lah aladdin kan..huhuhu..



       Auww..nak pakai ala-ala baju ni..tapi x la keseksian macam ni..i nak sopan gitu..uhuhu





Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails