welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Feb 17, 2011

Saya Sayang Awak..





Awak saya sayang awak walaupun kita selalu sangat berkelahi..
Saya sayang awak walaupun kita kerap sangat tak berpuas hati..
Saya sayang awak walaupun saya rasa ego awak tinggi,
Saya sayang awak walaupun awk licin di dahi..( maaf)
Saya tetap sayang awak walaupun awak tak berapa nak tinggi..

Saya cakap saya sayang awak,
Awak pecaya tak?
Saya cakap saya sayang awk..awak dengar tak?...
Saya cakap saya sayang awak, awak paham tak?
Awak boleh dengar tak kata sayang saya dalam hati?
Saya bukan jenis pandai  nak bagitahu betapa saya sayang awk..
Saya jenis malu luahkan kata sayang saya kat awak,.
Saya harap awak dapat baca luahan sayang saya sendiri.

Awak nampak tak saya sensitif sekarang ni?
sebab saya sayang awak,  
Saya tak leh terima walaupun sikit awak cakap kasar dengan saya,
Saya rasa sedih, walaupun salah saya ke, saya nak awak marah saya 
gunakan psikologi...saya tak suke kene marah dengan awak lagi...

Kalau boleh saya nak awak 24jam duduk depan saya, tak boleh pergi.
Kalau boleh saya nak keluar dengan awak tiap-tiap hari..
Bila awak cakap awak tak leh jumpa saya kerap lagi 
saya rasa macam awak nak lari.Padahal saya tahu awak sibuk dengan study..

Apa kena dengan saya ni..
Kadang-kadang saya rasa saya macam orang yang tak pegi study,.
Padahal dah bekerja ,dah makan gaji...
Tapi still macam budak-budak yang tak paham apa-apa lagi..
Tapi semuanya kerana sebab yang hakiki..

Awak perasan tak kita selalu tak berpuashati sebab kita cemburu sesama sendiri.
Kita selalu cemburu walaupun benda tu kecik je macam semut api..
Kita cemburu dan geram tu yang sebenarnya buat kita sakit hati..
Bila sakit hati mula la nak cari cara lepaskan bertubi-tubi..
Awak taw kan apa tandanya kalau cemburu tuh, awak perasan tak??
Yang sebenarnya kita sangat sayang menyayangi..
Saya nak awak tahu satu perkara ni........
                        .
                        .
                        .
     SAYA SAYANG AWAK ITU YANG PASTI..
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails