welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Mar 21, 2011

JALAN-JALAN PERAK ~ LOST WORLD OF TAMBUN...

      Sabtu yang lalu, aku besama 2 ekor membe baik n seekor pakwe kesayangan telah menjejakkan kaki ke bumi Perak..Dengan menaiki sebuah kereta viva yg lebih dikenali dengan panggilan manjanya 'VIVIT' kepunyaan orang..bukan kepunyaan aku...uwaaaaaa.. nak beli kete..Perjalanan dimulakan pada pukul 6.30 pagi walaupun janji pukul 6..besela tu..ahakz.



     Tujuan ialah  nak g kenduri kawen kawan dengan memakai baju tradisi masyarakat Malaysia, Vogue gila masuk kampung..huhu.. Lepas kenduri terus melencongkan diri pergi ke LOST WORLD OF TAMBUN yg terletak di ipohhhhhh..IPOH MALI..Besh2.. suka la sesekali pergi merelakskan diri.. Lost world of tambun adalah kepunyaan sunway city..baru aku taw..patotla lebih kurang je cuba tambun lagi menarikk.. Ada zoo  yang sangat besh la.. boleh pegang binatang2 sesuka hati.. Ular atas pokok.. burung2 lalu depan mata,. monyet lompat2 atas kepala,,heheh..besh la konsep terbuka macam tu..


NaK PERGI kagi..kawan-kawan..jom la. aku cuti lama nihhhh...lalallaala
Sharing is Loving :}

1 comments:

Nava K said...

have pass by but did not go in, next time, must check out this place as my cousin stays nearby.

Related Posts with Thumbnails