welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jun 29, 2011

Pencarian Lesung Batu Berakhir...

      Yahoooooooooooo....Gembiranya hati aku apabila lesung batu idaman da dijumpai...Lokasi di Tapak pasar malam kat Taman Medan dekat ngan kawasan umah sewa aku ni.ada satu kedai barangan am..kat situ semuaa ada..periuk nasik n oven pun ada.. Baik punya!!.sukenye.. Boleh la menumbuk2 sambal belacan, menumbuk bawang, cili dan sebagainya.. Da ada lesung ni makin bersemangat la nak masak kan..Lagi ummphhh la rasa masakan tu..nyumm nyumm..


Harga da la murah gile.. Rm 12 je..hehehhe.. Harga sebenar ialah RM 15.90 tp dapat kurang tu yg best tuhhh.. suke suka...xyah g jauh-jauh la sampai ke tesco, jusco n carrefore semata2 nak cari lesung batu..xdenya kat sana tuhh..hahahahahaha...( cakap kat diri sendiri).. Jum layan pic lagi..



Sharing is Loving :}

7 comments:

roti tbakar said...

ala kan abg da cakap.... kt pasar malam mesti ada lesung pipit eh lesung batu huhuhu

ayeen muhammad said...

bkn kat pasa malam la..kat kedai barangan am..wekk

Roti Terbakar said...

ala dkt pasar malam gak kan3...

nur janah said...

kat mane ea slalu leh dapatkan lesung batu yg besar n more besar...nk bgi hadiah kt kawan...nk knakan diorng..hehehe

Nur Hadirah said...

sis nk tny psr mlm taman medan tue kat mne..tgh cr lesung batu murah jgk nie

Nur Hadirah said...

sis kat mne psr mlm tmn medan tue??area mne??tgh cr lesung batu murah jgk nie

Ayeen Muhammad said...

Nur Hadirah
dekat dengan flat taman medan blok 11..
setiap rabu n sabtu pasar malam tu..

Related Posts with Thumbnails