welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jun 1, 2011

Tenangkan DIRI...



Napa Hari ni semua benda tak jadi,...
Nak g IKEA pun kene g sorang2..
Dah pegi pun x jumpe jalan nak g ke Damansara..
Sesat entah kemana..musykil cammana aku leh sampai ke Bukit Jalil
lalu depan Sekolah sukan,lalu dpn ASTRO.. 
Entah la..2 jam aku bawak skuter tp x jumpe2 jalan..
naek kematu punggung..
Taw x betapa aku tringin nak pegi.....

Dah la kene g sendiri...xde sapa yg sudi nak bawak..

da pegi pun x jumpe jalan.. sesat jew.. dala Jem..
memang xde sesiapa btul la..hhuuhuhuhu..
Orang yang diharap pun cam x leh diharap..
Ye sekarang x leh berharap pada sesiapa..
Nak apa-apa sila buat sendiri....
Aku bukan masa depan dia..
Yeah maybe Aku perlu berseorangan...
kan kan.. tenangkan diri.........


Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails