welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jun 27, 2011

Besday yang Matang...



        Well aku da tua ye..Da menginjak ke usia yg matang ni entri pun kene matang jugak la sikit2..sikit je..ahakz...Jadi Watak-watak berikut Farah Shakinah, kasfinadiana n Tok wan( abang sayang) telah menyambut Hari Lahir aku dengan cara yang matang..Takde baling- baling telur, celup-celup tepung, air longkang ke itu semua takde..Tak matang okai... Jadi mereka merangka plan dengan amat Genius sekali ye.. Slalunya orang akan wat countdown la kan.contoh nya besday aku 10 jun..makanya malam 9 jun tepat kul 12 malam akan berlakunya sambutan kan..tetapi tidak mereka.. malam itu mereka wat2 x taw je.. xde wish pun wehhh.. aku x kisah pun sbb Tokwan da bagi bear..huhuhu... thankayu sayang..Sambutan aku dibuat pada malam esoknya..hahha.. tekejut mak..


  Sambutan yang matang ini dijalankan di The Ship Damansara.. Tokwan yang bawak..masuk-masuk dalam tengok ada 2 orag neek dah duduk terpacak kat salah satu ruang dlm restoran..hahhaha otometik aku da leh agak...hehehee.Apalagi makan besar la mlm tu..siap ade lagu Hepi besday berkumandang kat The ship tu..malu makkkk...yang paling best ialah ICE CREAM CAKE BASKIN ROBIN.. Thankz kawan2...sayang korang..

tokwan n me

Farahshakinah
kasfi
     

         P/S : Pic-pic adalah dicilok dari blog cik Farah....hahaha xde masa aku nak tangkap gambo...walawei                                  
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails