welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Nov 11, 2011

Ada Apa Dengan Tarikh 11.11.11???

        Salam readers..

11-11-11

     Ape yang ada dengan tarikh 11.11.11 ni? wahh ramai sangat orang berebut nak abadikan tarikh 11.11.11 ni sebagai tarikh istimewa mereke, ade yg kahwin,akad nikah,ade yang bertunang, merisik, berpacaran..huhuhuhu, Semua orang meroyannnn dengan tarikh 11.11.11 ni kan kan??..


       Bagi aku la kan tak ade apa yang menariknya dengan tarikh 11.11.11.. Sama je dengan tarikh-tarikh yang lain..Tetap tarikh yang harus dilalui.Yang aku taw 11.11.11 ialah musim tengkujuh, ujan je memanjang..hahahahhah.


  Maybe sebab tarikh 11.11.11 ni senang nak diigati sebab semuanya nombor 1..hehe.. tak kisah la beb janji hidup diteruskan.. Bagi aku tarikh ni sama je xde yg berbeza.. yg penting bagi aku tarikh 24 december nanti..hehehehehhehehhehe..tak sabar nak tunggu.


     Tarikh 11.11.11 ni cam tak best la bagi aku kan..haishhhh gadoh gadoh gadoh!!!!.. Gadoh ni saje je nak protest di atas sikap selfish beliau..hurm ( eh tetibe masuk cite laen).. gerammm dan tak suke.. benci-benci-benci... 

   




  SELESAI..heheehe


Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails