welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Feb 5, 2013

Gambar Majlis Kahwin Liyana Jasmay

Salam B2B sekalian...

     Ada Beberapa Pic yang Cik Ayeen sambar dr Blog RotiKaya untuk tatapan Cik Ayeen dan rakan-rakan B2B sekalian..Liyana Jasmay dah boleh tarik nafas lega dah sebab selesai dah majlis dia.. Kami yang menunggu hari ni terketaq2 je kepala lutut...heeeeeeee..  Tahniah Liyana Jasmay!!!

                             

B2B sekalian..heeeeeee.. ni kan korang suka???lalalllaa

Erk!!!! pengantin dah cantik, org sebelah tu pe cita?? macam ahlii sihir je..lalalala.. Isu kontroversi ni..

                               



GAMBAR MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN LIYANA JASMAY DAN FATHUDIN MAZLAN
credit to beautifulnara

                            gambar pernikahan liyana jasmay


pelamin fairytale..sweet.

                     

                              


        Tahniah lagi sekali kepada Liyana Jasmay dan pasangan.. dah boleh pergi honeymooon dah..heeeeeeeeeeee,..

Sharing is Loving :}

4 comments:

NinaAz said...

Yg pakai baju biru tu memang kontroversi. Hihi

ayeen muhammad said...

Memang kontroversi sgt. majlis kahwin dah macam majlis apa dah...

Princess Feyqa said...

huhu mcm harry potter dh.. patot liyana pgg tongkat ahli sihir, bru sesuai tema hik3

ayeen muhammad said...

huhuhu..tu la... kalau ade penyapu terbang pun bagus jugak...hihihi

Related Posts with Thumbnails