welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jun 18, 2013

Rahman Palace Steamboat & Grill murah!!

Salam Rakan-rakan belog sekalian...


    Selama ni Ayeen rasa setiap kali makan steamboat yang bergril bagai mesti RM25 ke atas, tak penah lagi la jumpa harga yang bawah rm20, lagi- lagi kat area KL ni.. Terkejut bila dapat tahu ada satu kedai di area Taman Melati yang menawarkan kepuasan bersteamboat & Grill dengan harga yang begitu murah,, dapat tahu pun sebab review dari seorang blogger myqeeramarissa.blogspot., kedai ni memang tak sefamous Seoul Garden, kalau Seoul Garden 2 orang makan pun da Rm100 lebih, bukannya makan banyak sangat pun walaupun banyak sangat pilihan yang ada,. Last-last dah kenyang benda sedap pun jadi tak sedap kan..

    Last week, sempena menyambut besday Ayeen yang ke 24, pada tanggal 10 june 2013,. berada lah kami di Rahmanpalace untuk merasa sendiri steamboat murah yang diperkatakan tu.. Sebelum tu, Jum layan gambar2 yang diambil dari facebook Rahman palace sendiri ( Ayeen tak sempat pun nak snap pic sebab sibuk makan..hehehe)

Murah kan.. Memang bawah rm 20..hehehhe

Sempena ramadan yang bakal tiba
                      
                                                            Deko yang cantik n santai..
Sedapnyaaaaa..
Yummay!!1
ais krim,. ABC pun ada,. 

   Haish bile tengok gambar-gambar ni teringat-ringat pulak kesedapan lamb grill.. Nyum2.. macam nak pegi lagi je malam ni..hahhahaah..Nasi goreng dan Mee pun ada disediakan,. lauk pauk semua siap.. pilih je la nak makan apa,. air pun 2 jenis free flow.. 

   Bagi yang nak makan berjam-jam lamanya jangan risau, surau ada disediakan.. pas solat leh sambung makan balik..heheheh..  Bagi sesapa yang dah meleleh air liur tu boleh la datang ke Rahman Palace ye.. Hari tu Ayeen pergi memang tak ramai orang sangat pun, mungkin sebab bukan weekend n tempat pun agak tersorak dan ramai yang tak tahu kewujudan Rahman Palace ni..

      Bagi yang nak pegi Landmarknya adalah Shell berkembar MRR2 yang berdekatan dengan Highway ke Pantai Timur tu,. Persimpangan UIA Gombak dengan Tol Gombak,. betul2 sebelah Shell tu ada satu lorong,. Dari situ dah boleh nampak ada signboard tulis  Rahman Palace steamboat!,. Masuk kedalam sikit,. mula-mula akan jumpa restoran kunang-kunang,. masuk dalam lagi baru jumpa Rahman Palace.. kalau g malam memang jalan tu sunyi sikit..hehehhe.. Selamat mencari dan menjamu selera di Rahman Palace..TQ

Sharing is Loving :}

6 comments:

sarahhernyzar said...

wah sedapnya.. steamboat.. sara suka mkn steamboat.. tp makan kat Johnyss je la.. dgn lila wadi kat kuantan :D

Unknown said...

berape sekali makan? makan sampai kenyang ke???

Unknown said...

Salam saya nak tanya , kedai ni masih beroperasi ke

Unknown said...

atieyah..
masih beroperasi tapi harga dah naik dear..

Unknown said...

berapa harga sekarang ek? katne ek kat taman melati tu?

Unknown said...

Bella..
xpasti berapa harga sekarang.. sy rs dalam rm25 seorang..

taman melati dekat hulu kelang..

Related Posts with Thumbnails