welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Apr 9, 2014

Ayeen Kembali !!!! Support me please rakan-rakan blogger sekalian...heheheheh

Salam blogger-blogger sekalian...

  Hai hai hai.

    Lama sungguh meninggalkan blog picisan i nih.. Masyaallah.. Sekejap sangat masa berlalu.. Rasanya baru lagi dok review2 pasal tunang, kahwin,Bride to be, mom to be. hehehe.. tengah cuba merajinkan diri balik la ni gamaknya..

     Perkembangan terbaru?? hehehe.. dah beranak 1 dah ni.. now jadi mak-mak dah.. Dah ada anak ni kehidupan 360' berubah berbanding zaman muda remaja gitu,.. sekarang pun muda lagi,. baru 25..kihkih..
Alhamdulillah dengan kehidupan sekarang,sangat-sangat bersyukur diatas kurniaan tuhan.Dikurniakan suami yang baik dan memahami, dan anak yg sihat serta cukup sifatnya, sudah cukup membahagiakan.

    Rindu sangat nak kembali berblog :) insyaallah kali ni akan cuba konsisten 1 hari satu cerita.ececewahhh..
kite tengok hokeyyyy boleh ke tak boleh..hehhehe.. insyaallah!!!







 
Sharing is Loving :}

8 comments:

~Nor Arena~ said...

salam kak... cantiknya baby akak... selamat berblog semula ye.. ^^

jemput singgah di blog ina.. :)

cik mah said...

welcome back dear..rindu nk bc cerita2 kamu tau...jemput join GA cik mah ye...

khadijah said...

Go go ayeen. Dija pun baru merajinkan dirinak berblog. Comel anak ayeen. Sape nama baby? Dah jadi mak mak suke baca pasal anak orang. :)

misz sheyla said...

welcome back.... first time singgah sini

Ayeen Muhammad said...

Tq dear..
Dah lama sgt menyepi di arena blogger ni..hehhe.. ok sis singgah blog ina yer

Ayeen Muhammad said...

Cik mah..
tu ler..rindu jugak nak mengarang cerita2 nih..hehhehe.. ok insyaallah kalau sempat ayeen join taw..

Ayeen Muhammad said...

Dijaaaaa...
hehhehe.. ayeen no baru nak start semula..
adeh lama betul menyepi..

Anak ayeen nama Hana Marissa..

Ayeen Muhammad said...

Tq dear.. sis balas kunjungan kamu yer..

Related Posts with Thumbnails