welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 10, 2010

Blogwalking!!!

Salam OLL...


Hari ni satu-satunya keje yang buat aku tercongok di depan laptop adalah berblogwalking. Apa tu blogwalking?? aku huraikan dengan kefahaman aku la ye.Blogwalking tu ialah kita singgah n baca post-post tuan punya blog.,Nak baca sambil minum kopi pun boleh. :D!!Agak lama aku berblogwalking mencari blog yg sesuai dengan jiwa aku ni.Byk blog org dah aku buka,baca tu baca ni,dari situ aku rasa banyak sangat ilmu pengetahuan yang boleh aku dapat.Sape kata mengadap laptop ataupun PC ni hanya membuang masa je?? Ni nak marah ni..ahakz!! Sebenarnya banyak sangat faedah,cuma jangan salah gunakan je!!! dalam aku membaca dan terus membaca akhirnya aku terjumpa satu blog yg sangat membuatkan aku tertarik dgn entry-entrynya.. kreatifnya,comel sgt gamba2 katun yg incik ni lukis,penulisan dia pun amat sempoi.Dia jadi diri sendiri.,sangat tulus..tu yg membuatkan kita rasa sangat dekat dengan diri incik ni.cewah!! zackzukhairi.blogspot.com.Bacalah sgt besh la..Waaa tada tipu oooo!!(promote2)..nak jadi macam kamu!!!! dalam buzy2 pun blh luangkan masa update dan menulis,mana kamu dapat idea ek??(* _ *) (kalo la incik ni baca malu aku)...


Nak jadikan cerita,aku ni baru je menjinak2kan diri ni dengan dunia blogging. Setelah dekat sebulan skrg ni baru aku rasa macam nak serius sikit tulis blog ni.Dulu aku saja je gatal2 tulis.Orang sibuk wat blog aku pon sibuk gak nak, bak kata dialog dlm sedutan filem P.Ramlee:


"Orang beli kereta baru,dia pun mau kereta baru,orang beli radio baru dia pon mau radio baru". (lebih kurang ar.ahakz!!)


Tak semena2 aku rasa macam penulisan entry-entry aku dulu tu macam hampeh malah tak menarik bile aku bandingkan dengan entry2 orang laen yang lebih menarik,rasa macam apa sebenarnya yg aku cuba nak tulis ni..masa tu yg aku tau aku tulis je ikut rasa aku,dari segi gaya penulisan dan tatabahasa mmg fail la kan..(dlm hati ckp ada ke org yang nak baca blog aku ni).Bodohnya aku dalam berblog ni..Sape nak ajar aku??? sila angkat ketiak..ahakz!


Kali ni aku rasa aku nak memperbaiki sikit tatabahasa aku ni,supaya bila orang baca takda la tertanya2 SPM dulu BM aku dapat ape..Ahakz!!  Aku jeles sebenarnya tgk orang kreatif2 ni,tegugat iman aku,ahakz!. Nape la aku tak sekreatif mereka,tp takpe,aku kreatif gak tp dengan cara tersendiri...hehe.


                                                    jom jalanjalan..


Dan sekarang aku akan teruskan berblogwalking, berblogwalking dan terus berblogwalking.. memandangkan aku budak baru,jadi kene la banyak membaca. Membaca jambatan ilmu..ngee..


              senyumlah,semua orang layak tersenyum walaupun gigi anda takde.




P/s: sebenarnya aku x taw nak update ape..hehhee

           


            Salam ramadan Al Mubarak!!!!
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails