welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 8, 2010

Gemuk!!!!

                                    tajuk kali ini..nak mcm ni ke??

"HOI gemuk!!! da la gemok hodoh plak tu,menyibuk la kat sini..sapa nak kwn ngan ko!!!! blah2"!!!... WAHWAHWAH...indahnya bahasa..rata2 org gemuk memiliki masalah ni..sering dihina,diperkotakkatikkan...seolah2 mcm anda x layak hidup didunia...mmmm..ntah la..yg gemuk dihina yg cantik disanjung..walaupon org gemuk tu mempunyai otak yg geliga..tetap dipandang bodoh,lembab...dunia2.. inikah pemikiran yg sepatutnye wujud dizaman mutakhir ini?? tepuk dada tanye selera..( ehh emo lak aku..hehe)..bkn ape..bkn saje2 nak menuding jari..tp aku sendiri pnh mengalaminye di zaman skolah2 dulu..ye mmg aku sgt gemuk waktu 2..brt badan nak mencecah 80kg..anak gajah la sng cite..tyme ni aku ada masalah rendah diri yg teramat2.aku x cumil lgsung..tiap2 hari org x jemu ejek2 aku..xde org pandang..ada lak jiran2 yg sanggup conteng dinding wat katun aku yg sgt gemuk.siap ade tulis ZUREEN GEMUK..tuhan je taw ape aku rase..aku sgt stress.. tgk pic la sng cite..hehhe


                                         tyme ni aku form 2 rasenye..

                                      tgk tu betapa bulat pipiku..darjah 4..

                              ok ni form 4..pic last sblm aku kuwus.
                                      ahhh gemuk2..hehhe


korang da tgk kan pic2 aku..so how??????? x pecaya kah?? gemuk gilakah??? heheh anak gajah kah?? hehhe...believe it.. itu aku dizaman dahulu..so mesti korang nak taw kan cane skrg aku leh kurangkan gemuk aku.. x mcm dlm pic2 diatas lg?? nak tahu rahsianya???? jengjengjeng...cam mane aku leh jd cam skrg..mari tgk pic aku lg...hehehe..

                                             18 jun 2010
                            
                                            thn 2009




alamak syok sendiri lak letak byk2 pic..hehe..cukup la 2..yg pasti sgt bebeza dr dulu..tp cane ek aku leh jd camni..kpd yg gemok or rase diri anda gemok...skrg harap anda semua jgn sedih lg..apa kata anda tanamkan smgat utk kurus..tanpa usaha apa2 pon x kan belaku.... rahsia yg aku ckp tu ialah..hasil daripada caci maki n hina dina org laen aku jd berubah,sebenarnye aku beterima kasih kat org2 yg pnh ejek2 aku dulu.. aku da lame maafkan korg...hehhe..sbb korang2 yg bemulut jahat aku jd berbeza...kalo x aku still jd cam dulu.. xkan berubah,,kdg2 perkara yg sakit utk diterima tu adalah cikgu yg terbaek.. thanks!!!... tp masalahnye skrg ni aku rase aku cam da gemuk n bakal jd cam dulu!!! xmoooooooooooooooo... cukup la mimpi ngeri ku..oleh itu TOLONG la EJEK2 sy lg... incik ridzuan tlg ckp sy gemuk.. jgn ckp dah ok...x gemuk...berisi je..ahakz.

                                      sbb sy xnak jd mcm ni


p/s: penulisan kali ini bkn utk membangga diri ataw mahu menunjuk2..hanye sekadar memberi semangat pada diri sendiri dan org laen..aku punye blog aku punye suke laaa...huhu.







                                         wassalam...
                                                          
Sharing is Loving :}

2 comments:

raflessia07 said...

aku pon makin gumuk jugak..hmm pe petua eh

ayeen muhammad said...

hehe..petuanye jum senam erobikkk jom..

Related Posts with Thumbnails