welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 30, 2010

Luahan hati ~ Baju Raya Dimana Kamu ~

        




 "Huaarghhhhh!!Hurmmmmm,Ishhhkkkkk,ermmmmmm".


        Bunyi apakah diatas tu?? OOoo bunyi mengeluh.Cara terbaik untuk melepaskan kekecewaan adalah dengan mengelus mengeluh,ianya tak menyusahkan orang lain dan jimat,hanya dengan mengeluarkan bunyi je kekecewaan anda dapat digambarkan.Kecewa sungguh diri ku ini apabila tak jumpa-jumpa apa yang aku idamkan, almaklum lah raya pun da nak dekat kan,apa lagi yang perlu dikecewakan melainkan BAJU RAYA..hahaa. Aku tak jumpa lagi ni!!!Anda bagaimana? senasibkah?.. Semalam jalan-jalan dengan incik BF ke Jalan Tunku Abdul Rahman (Jalan TAR),mula asalnya tak terniat pun dihati ini untuk mengshoppingkan diri.Tapi tengok meriah sangat orang-orang ramai bershopping aku pun tetiba jadi ghairah..HARAP MAKLUM! bukan ghairah yang anda fikirkan ye,tapi ghairah bershopping. 


     Perempuan dengan shopping memang tak dapat dipisahkan,tiada apa yang dapat menggembirakan hati wanita selain bershopping.Lelaki diluar sana da tahu kan cara nak gembirakan hati wanita? Ajaklah Gf/bini anda bershopping mesti senyum sampai ke telinga,dengan syarat korang la belanja..wekkk!! So aku sebagai seorang wanita memang la merupakan seorang kaki shopping yang tegar, satu JALAN TAR tu aku round-round sampai lebam,cian incik BF yang dengan penuh setia dan sabar mengikut aku kehulu kehilir,TERIMA KASIH incik BF diatas kesabaran dan kerjasama anda.Setitis peluhmu ibarat sebutir beras cap rambutan. Eh?? weng!



         Ada la dekat 3 hingga 4 kali aku round-round JALAN TAR tu tapi macam biasa la hampa je yang dapat.Aku nak cari kebaya warna coklat cair sebenarnya,malangnya tak ada seekor pun yang aku nampak,coklat pekat ada la.Tak mahu!! Dengan ketiak yang becak dan berpeluh-peluh sakan aku gagahi jua merentas desa jalan yang penuh berliku itu,maklum la ramai orang,da macam sardin cap ayam dah.Tapi tak apa demi baju idaman..Last-last memang tak dapat seekor baju pun,incik BF yang dapat baju Tshirt 2 helai. Aku hanya dapat membeli seekor beg idaman dan selipar cap roxy pasar malam ,  tu pun disebabkan sandal aku putuih putus akibat sakan berjalan.Da balik baru aku sedar,napa aku tak masuk pun dalam SOGO?. Hurmmm..mengeluh lagi aku.

                        Nasib baik dapat beg idaman aku ni..


   Wuuu wuuuu..sedihnya hati ini.Tapi incik BF cakap esok mau shopping lagi!!! WOW!! ibarat mengantuk disorongkan bantal je kan!! Oleh itu, peluang yang ada tidak akan aku sia-siakan,akan ku cari sehingga ke lubang cacing! Sebelum terlupa! esok kita akan sambut MERDEKA!! Selamat menyambut kemerdekaan yang ke 53! 1 Malaysia Menjana Transformasi.





Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails