welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 28, 2010

RANDY PANGALILA DISINI..

           Ye sekarang ni siapa yang tak mengenali jejaka cute dan gantang ganteng Randy Pangalila ni,atau pun dalam Cinta Kirana beliau dikenali sebagai Galang Pangalila. Sejak muncul dalam sinetron CINTA KIRANA namanya terus meletup-letup da boommm dan menjadi pujaan ramai gadis-gadis,mak gadis mahupun yang dah  tak gadis kahwin.Memang aku sendiri akui yang dia memang seorang yang menawan hati.. ececehh!!! Macam peminat-peminat yang lain juga aku setia menanti si jejaka di depan TV setiap isnin hingga jumaat 6.30-7.30petang sementara menanti waktu berbuka.Jadi jum kita kenali Incik Randy ni dengan lebih dekat.ZASSS!!TERJAH!


                          Waduh-waduh ganteng bangat


 INFO TENTANG RANDY
           
 Nama : Randy Pangalila
 Nama panggilan : Randy
 Umur : 20 tahun
 Tarikh lahir : 19 oktober 1990
 Kacukan: Belanda dan Jawa
 Asal : Surabaya
 Tinggi : 172cm
 Berat : 64kg

Memulakan kueh kariernya sebagai seorang Model iklan dan catwalk,sebelum berjinak-jinak dengan dunia lakonan dan membintangi sinetron pertamanya iaitu "Cinta Fitri".Pernah menjalin hubungan dengan seorang atress/penyanyi iaitu Donita yang juga pasangannya dalam sinetron Cinta Fitri,tetapi tidak betahan lama,kemudian dia menjalin hubungan pula dengan Meta Permadi,hubungan ini juga dikatakan terputus ditengah jalan.Dan sekarang dikatakan kembali semula bersama Donita.Dia juga berminat di dalam bidang musik hasilnya ialah sebuah lagu yang bertajuk Lewat semesta .Mempunyai Band sendiri yang diberi nama Eleven Band.Juga mempunyai seorang kakak yang berkecimpung dalam dunia seni Indonesia iaitu Inggrid Pangalila.


                                     Randy bersama Donita                                             

                             Randy dan Inggrid Pangalila




SINETRON-

*Alyssa
*Gue Banget
*Cinta Fitri
*Cinta Kirana
*Chelsea
*Karissa
*Sumpah I Luv U


Filem
* Oh Baby (2008)
* Kutukan Suster Ngesot (2009)
* Saya Cinta, Bajingan (2009)





     Dah puas dengan info-info tentang Randy tadi?  Tu serba sedikit yang dapat aku kongsikan dengan korang AKA peminat Incik Randy Pangalila ni.Sebenarnya aku pun baru tahu umur dia baru 20 tahun.Adeh aku sama umur tua dari dia rupanya,tapi tak kira la nak minat jugak.:P Diharap korang semua teruskan menonton Cinta Kirana sampai habis ye. I am addicted to Randy Cinta Kirana.kahkahkah. 

 P/s - Incik BF tetap dihati, jangan la cemburu sebab entry ni pulak ye..kamu tetep cumil,cute..hehe. 

Sharing is Loving :}

1 comments:

Anonymous said...

asal ckp cam org endon plak,malaysia2 laa..endon xsuka kite2 nie except plakon2 cam randy Pangalila..suka die larr..

Related Posts with Thumbnails