welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Jan 1, 2012

REVIEW MY E-DAY part 1



Alhamdullillah

Syukur sangat ke hadrat ilahi.. Majlis Tunang yang aku idamkan, impikan akhirnya sudah menjadi kenyataan dan semuanya berjalan dengan lancar walau ada sedikit kelewatan. Selamat sudah aku menjadi tunangan orang..Masuk harini dah 9 hari bergelar tunangan orang.. incik Muhamad Ridzuan..

OK ok ok.. dah stop..stop... berjela-jela plak bebelan aku kat atas nuh..skema plak tu ayat..hahahhahaha

Majlis bertunang berlangsung pada tarikh 24 Dec 2011. Tiada yang istimewa pun tentang tarikh tu, dipilih sebab tu je tarikh yang bersesuaian,, Tapi sekarang tarikh ni menjadi tarikh yg sgt istimewa untuk aku.. akan diingati selalu..hehhehe so sweet.

Dan kesibukan bermula sejak seminggu sebelum tu lagi,, Cari barang-barang yang tak cukup, siapkan hantaran.. aku sebenarnya dah mula wat persiapan dari bln 10 lg.. cekal kan aku.. Terpaksa mencekal dan mentabahkan diri untuk majlis yang sempurna. Boleh dikatakan persiapan tunang ni  70% dilakukan aku sendirian berhad dan dengan bantuan sedara-mara n kawan-kawan rapat yang menjadikan 100%.. Terima kasih tak terhingga ALLAH je yang mampu membalasnya. Antara kecekalan aku,.. meh meh tengok..

1. Mencari pakej2 tunang yang berpatutan. Akhirnya jumpa la dengan songketsuteraandaman .
    aku mula tempah dari bulan 10 lagi..Awal tak awal??? sila jwb awal ye.. hehehhe. Aku memang sgt                                          
    berpuas hati dengan perkhidmatan yg diberikan

2. Buat bekas2 hantaran dari kertas surat khabar

3. Beli barang2 hantaran. 7 berbalas 5..

4. Gubah hantaran

5. Buat goodie bag

6. Tempah cupcake n apam polkadot on9

7. DIY tudung tunang

  Ok pasni kite layan gambar k..yahooooooooooooo....





















ngah bersiap2










sangat berpuas hati dengan hasil DIY tudung..











sila abaikan pemandangan yg tak cantik dibelakang sana..hahahha


















my future Hubby..huhuhu

si dia pun kene sarung cincin jugak


my future MIL














kawan2 yang sudi datang.



P/S: SILA MUNTAH.. hahahahahha.. Banyak sgt pic.. layan jeeeeeeeeee...


SEKIAN.. TO BE CONTINUE  >>>>>>>

Sharing is Loving :}

2 comments:

iffah imani said...

cantik ur tudung...suka tengok

ayeen muhammad said...

thankz iffahh

Related Posts with Thumbnails