welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 29, 2012

Iklan Hari Raya untuk Jururawat. Teharu!!! TQ KKM


Salam 1 Malaysia..
   
    Memang mengalir la airmata aku raya tahun ni disebabkan oleh iklan kementerian kesihatan ni..huhuhuhu
Bukan sedih sebab nasib aku sama mcm iklan ni je, sedih sebab teharu ada gak iklan raya untuk para jururawat nih.. Selalunya kami ni memang la dilupakan, dan tak dipandang langsung. Profession I ni kan tak glamour mcm u oll..hohoho. Yelah cuci bontot orang kan.. puiiiiiiiiii macam aku ni taw buat benda tu je hari2, Tak kan la cuci bontot orang pun kene blaja 3 tahun dapat Diploma kan...hahahaha..

      Tapi tu la seronok jugak aku raya kat wad tu, duit raya dapat, lemang rendang,ketupat, lontong, serunding,kuih raya pun keluarga pesakit bagi kat kami,hamper dapat dari doktor, ade lampu liplap-liplap jugak..Kek berbiji2 kami dapat, secret receipt tu..hahahhahah. terasa la jugak mood beraya tuh.

hehehe..lumayan
                           

Nah aku bagi untuk tontonan semua orang memandangkan iklan ni dah takda kat TV..heeeeeeeeeee



Tak terlambat lagi kan nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA.. hahahahha Bagi orang laen mmg la dah lambat, aku baru nak raya..sobsobsob, Bulan Syawal kan sebulan, so raya sebulan la..hehehehhee.. 

OK Bye,..




Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails