welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Sep 4, 2012

Review Cupcakes tunang

Salam 1 Malaysia

      Ramai yang cakap cupcakes aku time tunang tu sangat comel lote, ada yang bertanya kan kat mana aku order, ramai yang berminat ye.. kali ini aku nak wat review lah pasal cupcakes yang comel lote ni, yang penting sangat sedap.. Kadang-kadang rupa je lawa tapi rasa tak berapa sedap kan, Ini dijamin sedap n Bau dia sangat harum..bau buttercream..hahahhaha. Owner die bernama Kak Lin, sangat baik dan comel..


                                    Ini lah cupcakes aku ketika majlis tunang tu..

                                                                                                                                                                              


   

    Aku juga tempah Apam polkadot n Apam ladybird 250 pcs,, sedap sangat budak-budak pun memang suka benda-benda comel ni kan, Mak budk pun suka..hehe

                            

                                            

         Kredit untuk Kak Lin Owner MySweetPalace for da pic, tak sempat nak snap pic sebab sangat Bz waktu majlis tuh TQ Kak Lin for the great cake and apam.. LOVE IT..


OK BYE......
Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails