welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Feb 2, 2013

My lovely wedding shoe!!

Salam B2B dan silent readers


        Hari ni Cik Ayeen Nak buat sesi reveal,tentang kasut majlis resepsi nanti.. heeeee..Simple je.. Jumpa pun kat SOGO kasut ni.. jumpa-jumpa terus jatuh cinta n beli.. Jum tengok!!!






              Sangat suka sebab kasut tu ada lace dan riben.. Tak payah la Cik Ayeen DIY lagi untuk tambah manik-manik bagai.. tapi kalau tambah pun cantik kan????..hehehehhehe


         Dan yang paling penting yang nak di reveal ialah jenama kasut ni.. Wah sangat berkembang perniagaan kamu ye si pemilik kedai, ingatkan ada jual pakaian dalam lelaki je..


RENOMA gitu..hahahhahaha


Sharing is Loving :}

6 comments:

Princess Feyqa said...

chantek! siyez suka tau sbb dh tyh tmbh ape2 :)


fyqa tringin nk beli brg utk nikah, tp bila fyqa kn lmbt lg so keep calm & shopping other things first hehe :P

NinaAz said...

kiutnyaaaa kasutttt.. hikhik

ayeen muhammad said...

feyqa..
heee.. xpe masanya akan tiba juga nanti...

ayeen muhammad said...

NinaAz
cute mcm tuan die x? hohohoho

farah fizal said...

Suke nye tgk ksut 2.. Comel gle!

ayeen muhammad said...

farah
tq farah.. heee comel kan..

Related Posts with Thumbnails