welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Apr 8, 2013

Alhamdulillahhh...


   Assalamualaikum...

Hari ni Ayeen rasa sangat teruja Dan gembira sebab apa yang ditunggu- tunggu Dan dimimpi-mimpi selama ni akhirnya betul..Gerak hati serta naluri halus yang terbit selama ni rupanya betul...Terima kasih Ya Allah atas kurniaan rezeki mu..

Alhamdulillahh...


Sharing is Loving :}

18 comments:

eddany @ WE said...

congrats Ayeen.. bunting pelamin kah!?? wahhhh best lah teww~

ayeen muhammad said...

WE..
hehhe..ye bunting pelamin.. alhamdulillah kami subur..heeeeeeee

cik chinta said...

congrats. take care (:

ayeen muhammad said...

TQ cik Chinta,..

Miss Dilla said...

wah..rs mcm br smlm je dok smbg2 ngn ayeen psl wed prep.. now dh jd mommy to be! congrats dear...happy for u :)

ayeen muhammad said...

Dilla..
Alhamdulillah rezeki ayeen nak jadi mama cepat..heeeeeee,. syukur sangat..

NinaAz said...

Wahhhhhhhhhh... bestnya ayeennnnn. Tahniah tawwwwww. Harap2 dpt aura ayeen pasni. Ritu kan nina dh jumpa ayeen.. hikhikhik. Doakan nina jugak yeaaaa. Ahaks!!! Btw. Dah brp minggu kandungan?

cik mah said...

Tahniah dear...

ayeen muhammad said...

Cik Mah..
tq ye.. kite oakan yg baik2 juga untuk cik mh..sabar ye dugaan yg dtg..

ayeen muhammad said...

NinaAz..
ahahha.. ayeen baru 2 hari lewat period terus beli pregnancy test n buat pagi td..hehehe. Ayen pun tak tahu bape minggu sebenarnya.. nanti 2 minggu lagi ayeen g scan kat klinik utk kepastiaan..heeee

cha said...

bestnya dh pregnant alhamdulillah :')

khadijah said...

congrats ayeen.. take care :)

cintabella said...

tahniah!! wiwit rasa baru semalam kita share pasal nak kawen kan..arinie dah dapat tau awak pregnant..semoga semuanya selamat tau :)

sarahhernyzar said...

tahniah ayeenn.. meh nak pelok.. *hugs* jaga diri leklok dear... :) happy for you.. XOXO~!!!

ayeen muhammad said...

Cintabella..
He he.. alhamdulillah rezeki..

Princess Feyqa said...

tahniah sis :) bestnye bunting pelamin heee

aisyah kz said...

ayeen!! congrats dear :)
sgt subur yea >_< wink!!
take care!!

Syaz Rozelt said...

congratz, doakan juge ye wifey mcm sy preggy jugk nnt..hhee

Related Posts with Thumbnails