welcome note

Jum jadi follower saya!

kahwin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

KLIK KLIK INI

online user

KLIK KLIK SINI

Aug 27, 2012

Design baju nikah dan resepsi yang I LIKE!!!

Salam 1 Malaysia...

     Sekarang ni aku suka sangat mengoogle design2 baju nikah. Baju untuk majlis resepsi dah tak risau lagi sebab dah jumpa design yang aku nak. Butik Pengantin aku tu jugak akan buatkan baju baru untuk resepsi cuma perlu bagi design n apa yang aku nak letak kat baju resepsi tu, Alhamdulillah da settle tentang tu,seronok rasa akan pakai baju baru untuk dirasmikan.Berpuas hati sangat dengan Butik ni, butik yang sama waktu majlis tunang dulu tu,BUTIK SONGKET SUTERA ANDAMAN .boleh tengok make up, pelamin n baju dalam link ni ye KLIK.

Design Baju resepsi setelah di FINALIZE credit too Arma wedding couture, cantik2 design die... baju bride n groom mmg aku nak design macam ni, cuma baju aku akan ditambah aksesori lg la, yang kat bawah ni agak simple kan tp orang kata LESS IS MORE.





Warna pulak dah tentu tak sama dengan tuan punya baju kat atas, aku punya warna tiffany blue.. suka warna tifanny blue ni..Menarik tertarik. Kredit kat tuan punya blog.. lupa dah la..hehehe



OK untuk baju nikah plak ni memang aku kene p hanta jahit sendiri, ingat nak survey kat Medan Mara.. sebab ramai B2B bgtau kat situ murah, aku kan silent reader..hahhahahahah...Design aku simple baju kurung moden je, aku akan patchkan lace nnt.Manik bagai tu aku ingat nak buat sendiri je,So suruh tukang jahit tu wat baju kosong je la.. DIY lagi.. suka-suka


                                                                         Santek kan

Untuk tudung nikah n resepsi tu masih dalam proses memikir lagi..hahhaha tp kan aku admire gile tudung Irma hasmee waktu nikah tu, tudung simple je tapi VEIL tu meletop sgt, naik seri. santeknya laa kan.. Ingat nak wat mcm tu juga.



    Semuanya masih angan-angan Mat Jenin je ni.Harap tak ada sebarang masalah la nnt, Biasala perempuan macam-macam peelnya kan.. Nak tu nak ini, artis pakai cantik dia pun nak padahal artis mmg la lawo, make up lawo semua lawo, sampai tang kite nnt baju lawo blum tentu sesuai ngan bentuk badan yang tembun ni..hahahahhaahahahaha

OK bye.. Salam

Sharing is Loving :}

0 comments:

Related Posts with Thumbnails